BFGoodrich G-Force Winter

BFGoodrich G-Force Winter

Jelenleg BFGoodrich G-Force Winter abroncs nincs raktáron.

BFGoodrich G-Force Winter információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

Előnyei:

-Kíváló kormányozhatóságot biztosít havon a kanyarokban is.

-Jó fékezési tulajdonságok száraz és jeges útfelületen egyaránt.

-Optimális tapadás száraz útfelületen.

-"V" alakú mintázatának köszönhetően az aquaplaning* hatást is jentősen csökkenteni tudja.

*aquaplaning: mikor a gumiabroncs nem képes elvezetni az útfelület és az abroncs közötti vízet és emiatt elveszti a tapadást a gépjármű.

BFGoodrich G-Force Winter teszt

20162015Átlag: 50%; Tesztek száma: 3

További téli gumi tesztek

További BFGoodrich téli gumik

BFGoodrich információk

BFGoodrichA BFGoodrich az észak-amerikai Ohio államból, Akronból származik, a Michelin csoport középkategóriás terméke.

A BFGoodrich kínálata

A gyártó széles körben kínál személyautó, 4x4 és haszongépjármű abroncsokat.

A BFGoodrich középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasági adatok

Mivel a legtöbb termékük Észak-Amerikában kerül értékesítésre ezért a gyárak jórésze is ezen a kontinensen van. Kanadától Mexikóig 21 gyárban készülnek BFGoodrich abroncsok, 23 000 ember foglalkoztatásával. A világ további 19 országában 74 gyárban készül még BFGoodrich gumiabroncs.

Tulajdonos

1990-től a Michelin csoport tagja.

A BFGoodrich története

Minden 1870-ben kezdődött, Dr. Benjamin Franklin Goodrich zseniális inspirációjával, aki helyi befektetők támogatásával megalapította az első gumiabroncsgyárat Észak-Amerikában, egészen pontosan az Ohio állambeli Akronban. A teljesítmény már akkor a márka génjeiben volt, és ennek jegyében hozta létre Charles Cross Goodrich, Benjamin fia az Egyesült Államok első kutatóközpontját. A BFG már 1903-tól azzal tűnik ki, hogy ő szállíthatja a Ford A modell — az észak-amerikai kontinenst keletről nyugatra elsőként átszelő automobil — abroncsait. Akkoriban a repülőszerkezetek alkotói sem pihentek, és a BFG ebben is meglátta a lehetőséget, hogy az ember mobilitását fokozza. Így a BFGoodrich közreműködött az 1909-ben Reims-ben megrendezett első nemzetközi repüléstechnikai versenyen elért 75 km/órás sebességi rekordban is, a Curtiss Aeroplane Corporation gépén. Charles Lindbergh Spirit Of Saint Louis nevű, az Atlanti-óceánt elsőként átszelő repülőgépe BFGoodrich gumiabroncsokkal volt felszerelve.

A gumiabroncs fejlesztésben a BFGoodrich sok mindenben az elsőnek mondhatja magát:

1947: Az első tömlő nélküli gumiabroncs amerikai járművekhez.

1965: Az első amerikai radiál gumiabroncs: a Lifesaver

1967: Az első gumiabroncs, amely leeresztett állapotban is képes gördülni.

1972: A BFGoodrich bevezeti a radiálvázas abroncsokat Észak-Amerikában, míg más gyártók továbbra is övesdiagonál abroncsokat fejlesztenek.

1999: Az első színes futófelületű gumiabroncs: a Scorcher T/A

2002: Az első 24 hüvelykes abroncs 4x4 járműhöz

Motorsport

A BFGoodrich története szorosan kapcsolódik az autóversenyzéshez. A márka gyűjteménye az autóversenyzés területén jelenleg nem kevesebb mint 200 címet tartalmaz különböző amerikai off-road versenyek kapcsán, 24 győzelmet a Baja 1000-ről, 10 egymást követő címet a FIA Rally Világbajnokságról, ezenkívül zsinórban nyolcszor volt sikeres a Dakaron, utoljára 2012-ben a Minivel versenyző Stéphane Peterhansellel. A márka meghatározó szereplője számos helyi versenynek is, például Észak-Amerikában, ahol a BFGoodrich abroncsok minősége igen változatos felületeken mutatkozik meg, legyen az homokos, sziklás vagy akár aszfaltozott, ami bizonyítja a BFGoodrich termékek hihetetlen sokoldalúságát.

Garancia

A BFGoodrich gumabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.