Continental CrossContact ATR 205/70 R15

Continental CrossContact ATR

205/70 R15
96 (710 kg/kerék)
H (210 km/óra)
FR M+S
négyévszakos terepjáró vegyes
D
C
71
44 949 Ft / db

Készlet: 2

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelet ajánlat

205/70 R15
96 (710 kg/kerék)
H (210 km/óra)
négyévszakos terepjáró vegyes
D
D
71
23 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake SL369

205/70 R15
104/102 (900 kg kerék )
Q (160 km/óra)
négyévszakos terepjáró durva terep
29 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake SL366

205/70 R15
96 (710 kg/kerék)
T (190 km/óra)
XL
35 112 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Continental CrossContact ATR információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Continental CrossContact™ ATR a TractionPlus+ Technológiának köszönhetően belépő bármilyen terepre szabadidőjárművek, platós kisteherautók és terepjárók részére. Felhasználási területre vonatkozóan 70% közúti és 30% terephasználatra javasolt abroncs.

Technikai jellemzők:

Kimagasló vonóerő-átadás és tapadás terepen.

A mintázati csatornák sűrű kapaszkodóél-hálózatot hoznak létre, amely kiváló oldalvezető-képességet kölcsönöz a gumiabroncsnak. A nyitott futófelületi kialakítás pedig maximalizálja az új CrossContact™ ATR kapaszkodóéleinek mennyiségét és a felfekvési felületet, így kiváló vonóerő-átadás biztosított terepen.

Kiváló tapadás és rövid fékút vizes, csúszós úton.

A szilika tartalmú alapanyag-keverék polimer szerkezete kitűnő tapadást biztosít csúszós útfelületen. Továbbá a mintázati árkok nagy száma gyors és hatékony vízelvezetést tesz lehetővé, amely kivételes vonóerő-átadást, valamint rendkívül rövid fékutat szavatol vizes úton.

Rendkívüli tartósság.

A nagy blokkok és a szilárd alapanyag megakadályozza a kőmegtartást, illetve növeli a vágás- és mállásállóságot, ami egyedülálló tartósságot eredményez.

Jelentősen mérsékelt zajkibocsátás.

A vállrészen beépített zajtörő gátak kivételes hatékonysággal akadályozzák meg a futófelület középső részén keletkező zaj kiáramlását. Ennek a technológiai megoldásnak köszönhetően az abroncs lágy és csendes gördülést tesz lehetővé.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.