Dunlop SP Winter Sport 4D

Dunlop SP Winter Sport 4D

Méret Ár 
195/55 R16
87 T M+S MFS MO
87
T
M+S MFS MO
49 961 Ft
205/45 R17
88 V * M+S MFS XL
88
V
* M+S MFS XL
63 990 Ft
205/45 R17
88 V * M+S MFS ROF XL
88
V
* M+S MFS ROF XL
78 247 Ft
205/55 R16
91 H M+S MO
91
H
M+S MO
45 391 Ft
215/55 R18
95 H M+S MOE ROF
95
H
M+S MOE ROF
90 918 Ft
225/45 R17
91 H M+S MFS MO
91
H
M+S MFS MO
58 359 Ft
225/45 R18
95 H AO M+S MFS XL
95
H
AO M+S MFS XL
69 916 Ft
225/50 R17
98 H AO M+S MFS XL
98
H
AO M+S MFS XL
62 686 Ft
225/55 R16
95 H * M+S MFS
95
H
* M+S MFS
59 265 Ft
225/55 R17
101 H M+S XL
101
H
M+S XL
53 525 Ft
225/55 R17
97 H * MO M+S
97
H
* MO M+S
63 307 Ft
225/55 R17
97 H * MOE M+S MFS ROF
97
H
* MOE M+S MFS ROF
72 549 Ft
225/55 R18
102 H M+S XL
102
H
M+S XL
65 592 Ft
225/60 R17
99 H * M+S
99
H
* M+S
77 329 Ft
235/50 R18
97 V M+S MFS MO
97
V
M+S MFS MO
81 225 Ft
245/45 R17
99 H M+S MFS MO XL
99
H
M+S MFS MO XL
82 469 Ft
245/50 R18
100 H * M+S MFS
100
H
* M+S MFS
81 862 Ft
245/50 R18
104 V M+S MOE ROF XL
104
V
M+S MOE ROF XL
101 051 Ft
255/40 R18
99 V M+S MFS MO XL
99
V
M+S MFS MO XL
81 987 Ft
255/50 R19
103 V M+S MFS N0
103
V
M+S MFS N0
85 355 Ft
265/45 R20
104 V M+S MFS N0
104
V
M+S MFS N0
129 418 Ft
285/30 R21
100 W M+S MFS RO1 XL
100
W
M+S MFS RO1 XL
171 992 Ft
295/40 R20
106 V M+S MFS N0
106
V
M+S MFS N0
142 658 Ft

Dunlop SP Winter Sport 4D információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Dunlop SP Winter Sport 4D nagy teljesítményű és SUV gépkocsikhoz fejlesztett téli gumiabroncs.

A futófelület-mintázat egyedi kialakításának köszönhetően több él érintkezik az útfelülettel, így jobb tapadás érhető el a havas vagy jeges úton. Az útfelületen megkapaszkodó mély hóbarázdák gyorsítás, fékezés és emelkedőn való haladás közben különleges tapadást biztosítanak. (1.ábra)

Az olvadt hóval borított és nedves utakon az SP Winter Sport 4D a legjobb választás. Menetirányú barázdái gyorsan elvezetik a vizet, így megakadályozzák a vízenfutás kialakulását. Az erős tapadást biztosító keverék rövid fékutat tesz lehetővé a nedves utakon. (2.ábra)

Könnyű szerkezetének és hasonló jellemzőkkel bíró alapanyagainak köszönhetően az SP Winter Sport 4D kisebb gördülési ellenállással rendelkezik, így nemcsak az üzemanyagköltség, hanem a CO2 -kibocsátás is mérséklődik. (3.ábra)

Az SP WinterSport 4D kimagasló téli kormányozhatóságot és fékhatást biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára. Az egyedi kialakítású futófelület és az intenzív tapadást biztosító anyagok együttese havas, jeges, nedves és száraz felületen is optimális irányíthatóságot biztosít.

  • Könnyű súlyú konstrukció (3.ábra)
    Könnyű súlyú konstrukció (3.ábra)
  • V alakú mintaárok (2.ábra)
    V alakú mintaárok (2.ábra)
  • 4D lamella rendszer (1.ábra)
    4D lamella rendszer (1.ábra)

Dunlop SP Winter Sport 4D teszt

További téli gumi tesztek

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.