Giti GitiSynergy E1

Hatékony és üzemanyag-takarékos

  • Kimondottan európai középkategóriás és kompakt autókhoz fejlesztették
  • A legújabb futófelület-összetétel az alacsonyabb gördülési ellenállás érdekében
  • Figyelemreméltó teljesítmény nedves körülmények között
  • Új profilkialakítás a maximális üzemanyag-hatékonyságért
  • Alacsony zajszint és kivételes tapadás: A legjobb neked és az autódnak!

GYÁRI ELSŐSZERELÉS SZÁMOS AUTÓ MODELLEKEN EURÓPÁBAN

ÜZEMANYAGOT SPÓROL ÉS JÓL TAPAD

Az alacsony gördülési ellenállásnak köszönhetően üzemanyagot spórol, ráadásul igen jól tapad a csúszós nedves utakon is. A GitiSynergyE1 kategóriájában az egyik legjobb üzemanyag fogyasztással bír. Lényegesen többet spórol, mint versenytársai pl. Barum Bravuris 5 HM.

A vizes fékezési értékek magyarázata:

  1. A: a kategóriában elérhető legjobb érték
  2. B: 85 km/h sebességről történő fékezés esetén 3 méterrel hosszabb fékút, mint az A kategória esetén.

MENETZAJBÓL JELES

Alacsony menetzaj: akár 50%-kal halkabb, mint versenytársai pl. Barum Bravuris 5 HM.

A dB logaritmikus mértékegység:

  • 1 dB különbség esetén 20%-kal alacsonyabb a zaj;
  • 2 dB különbség esetén 34%-kal alacsonyabb a zaj;
  • 3 dB különbség már 50%-kal kisebb zajkibocsátást jelent.

TESZTEK

2018 Autobild (2018, 195/65 R15) PÉLDÁS

„Jó komfortfokozat, jó kopási adatok, a teszt során a legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztás! Olyan prémium márkákat előzött meg, mint a Bridgestone, Michelin vagy Continental

Zajszint méréskor szintén az élmezőnyben végzett, megelőzve ezzel több prémium márkát (Bridgestone, Michelin vagy Continental)

2019 ADAC / ÖAMTC (2019, 185/65 R15) AJÁNLOTT!

„Alacsony üzemanyag-fogyasztás, alacsony kopás, a leghalkabb gumiabroncs a teszt során!

Összességében is jobban szerepelt versenytársainál pl. Hankook Kinergy Eco 2 vagy Pirelli Cinturato P1 Verde, a gördülési ellenállást tekintve pedig a második helyen végzett!!


Giti GitiSynergy E1

Méret Ár 
185/70 R14
88 H DOT18
88
H
DOT18
17 990 Ft

Giti GitiSynergy E1 információ

Kategória: középkategória
Szezon: nyári gumi

A Giti GitiSynergy E1 kategóriája a legcsendesebb és és legenergiatakarékosabb gumiabroncsa, amit a független tesztek is visszaigazoltak.

"A teszelt abroncsok közül az alacsony fogyasztással és csendes futással tűnik ki" (ADAC - Német Autóklub - 2019) "Messze a legalacsonyabb gördülési ellenállással rendelkező, komfortos abroncs" (Autobild - 2018)

A modern asszimetrikus mintának és a szilika tartalmú futófelületi keveréknek köszönhetően vizes úttelületen is kifejezetten jó teljesítményt nyújt: az EU címkéken B kategóriába sorolást kapott.

A Giti GitiSynergy E1 a jó nedves tapadás és üzemanyag takarékos működés mellett kifejezetten hosszú futásteljesítményre lett optimalizálva.

Kedvező tulajdonságai miatt a Volkswagen csoport több autójára is gyárilag szerelik: A Volkswagen T-Cross, a Volkswagen Polo, a Seat Ibiza és a Seat Arona is GitiSynergy E1-gyel érkezik az első tulajdonosaihoz.


Giti GitiSynergy E1 teszt

20192018Átlag: 88%; Tesztek száma: 2

További nyári gumi tesztek

További Giti nyári gumik

Giti információk

GitiA Giti német fejlesztésű, középkategóriás gumiabroncsai egyaránt kiszolgálják a hétköznapi körülmények között közlekedő vezetőket, valamint az autó-, és motorsport szerelmeseit is egyaránt. Kiváló ár/érték arány és német mérnöki precizitás került ötvözésre ezekben a termékekben. A szingapúri székhelyű anyacég ma már a világ 10 legnagyobb gumiabroncs-gyártó vállalatának egyike.

A Giti termékkínálata

A személy-, SUV-, kisteher-, teher- és busz abroncsok mellett igen komoly hangsúlyt fektetnek a verseny gumiköpenyekre is. Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiabroncsa, GitiCompete GTR1 gumiabroncsokkal. Világszerte mintegy 200 autómodell visel gyári elsőszerelésként (OEM) Giti abroncsokat, többek között az európai piacra szánt Volkswagen T-Cross, Seat Arona vagy Volkswagen Polo.

Gazdasági adatok

A Giti Tyre világszintű gyártóüzemeket működtet Kínában, Indonéziában és az Egyesült Államokban, vertikálisan integrálva a stratégiai alapanyagokba, hogy enyhítse az ellátási kockázatot és a minőség-ellenőrzést, amely magában foglalja az ügyfeleknek nyújtott minőségi szolgáltatásokat is. A szingapúri székhelyű gumiabroncs-társaság, nyolc gyártóüzemmel rendelkezik, több mint 32 000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte, és több mint 130 ország piacán szolgálja ki ügyfeleit.

A Giti története

Giti Tyre gyökerei 1951-re nyúlnak vissza, kezdve a kerékpár-gumiabroncsok és gumi belsők gyártásával Indonéziában, később, komoly előfeszítések árán belekezdtek a gumiköpenyek gyártásába a személy- és haszongépjárművek számára. A társaság 1993-ban lépett be Kínába, és közös vállalkozást alapított az Anhui Tire Factory-vel, egy független harmadik féllel. 1998-ban a Giti különféle helyszíneken értékesítési és disztribúciós központokat hozott létre, két évvel később pedig elkészültek a gyártási létesítmények Fujianban az új személygépkocsi gumiabroncsok (PCR) gyártásának kiszolgálására. Azóta a vállalat tovább bővült nemzetközileg, irodákat és elosztó központokat nyitva világszerte.

2014 júniusában a társaság bejelentette, hogy 560 millió dolláros USD-t invesztál egy új abroncsgyár építésébe az Egyesült Államokban Dél-Karolinában. Az ázsiai országon kívüli első gyár 2017 októberében nyílt meg.

2016 februárjában a Walmart a Giti-it az USA év autóipari beszállítójának nevezte ki.

Versenysport

A Giti Tyre a Giti és a GT Radial márkanév alatt szponzorálja a motorsportokat és eseményeket.

2017-ben Giti Tyre debütált a németországi 24 órás Nürburgring Versenyen ahol az SP8 osztály 1. helyezettjévé vált, és a verseny végső mechanikai megmérettetése után a 2. kategóriába került. 2019-ben a cég eddig a legjobb teljesítményét érte elz első és második helyezett lett az SP8 osztályban a 24 órás Nürburgringben. Ezen túlmenően a „Giti angyalainak” hölgy sofőrjei, technikusai és edzői csapata első osztályú eredményt ért el a csoportjukban a 2019. évi VLN versenyen.

Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiköpenye a GitiCompete GTR1 mintázattal.

Az Egyesült Államokban Giti támogatta a japán Nobuhiro Tajima-t a Pikes Peak Nemzetközi hegymászó bajnokságon, amely a 2013. évi győztes volt az Electric Auto divízióban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.