Goodyear UltraGrip 9+ (UG9+)

Goodyear UltraGrip 9+ (UG9+)

Méret Ár 
155/65 R14
75 T M+S
75
T
M+S
31 029 Ft
165/70 R14
81 T M+S
81
T
M+S
31 633 Ft
165/70 R14
89 R C M+S PR6 Kisáruszállító
89
R
C M+S PR6 Kisáruszállító
53 951 Ft
175/60 R15
81 T M+S
81
T
M+S
37 431 Ft
175/70 R14
84 T M+S
84
T
M+S
36 162 Ft
175/70 R14
88 T M+S XL
88
T
M+S XL
37 937 Ft
185/55 R15
82 T M+S
82
T
M+S
43 490 Ft
185/60 R14
82 T M+S
82
T
M+S
34 281 Ft
185/60 R16
86 H
86
H
45 599 Ft
185/65 R14
86 T M+S
86
T
M+S
35 253 Ft
195/55 R16
87 T M+S
87
T
M+S
43 990 Ft
205/65 R15
94 T DOT21(2021-ben gyártott)
94
T
DOT21(2021-ben gyártott)
39 990 Ft
205/65 R15
94 T M+S
94
T
M+S
46 990 Ft

Goodyear UltraGrip 9+ (UG9+) információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Goodyear UltraGrip 9+ egy prémium téli gumiabroncs, amely kiváló tapadást biztosít havon és jégen, valamint megnövelt futásteljesítményt a kisebb városi autók számára.

Az új futófelületi keverék javítja a gumi rugalmasságát alacsony hőmérsékleten.

A kiemelkedőpen rugalmas futófelület kevesebb töredezést és kedvezőtlen útviszony okozta sérülést eredményez.


Goodyear UltraGrip 9+ (UG9+) teszt

2023202220212020Átlag: 90%; Tesztek száma: 5

További téli gumi tesztek

Goodyear UltraGrip 9+ (UG9+) hírek

Téligumi teszt 2023: itt vannak a legjobbak!
Téligumi teszt 2023: itt vannak a legjobbak!
A nagy európai autoklubbok minden évben kiválasztanak egy-két népszerű gumiabron...
ADAC téiligumi teszt 2022
ADAC téiligumi teszt 2022
Megjelent az ADAC 2022-es téligumi teszt eredménye. Idén ősszel is két nagyon né...
Téli gumi teszt 2021: Itt vannak a legjobbak
A nagy európai autoklubbok minden évben kiválasztanak egy-két népszerű gumiabron...

További Goodyear téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Goodyear információk

Goodyear A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.

A Goodyear kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.

A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.

A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.

Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.

A Goodyear története

A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.

Versenysport

Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.

Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.

Garancia

A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.