Michelin CrossClimate SUV

Michelin CrossClimate SUV

Méret Ár 
215/55 R18
99 V XL FSL M+S
99
V
XL FSL M+S
55 990 Ft
215/70 R16
100 H M+S
100
H
M+S
59 990 Ft
225/60 R18
104 W XL
104
W
XL
54 990 Ft
235/60 R16
104 V XL
104
V
XL
61 490 Ft
235/60 R17
106 V M+S XL
106
V
M+S XL
66 712 Ft
235/60 R18
107 V C FSL M+S MO XL
107
V
C FSL M+S MO XL
67 168 Ft
235/60 R18
103 V AO FSL M+S
103
V
AO FSL M+S
71 336 Ft
235/65 R17
104 V M+S MO
104
V
M+S MO
62 422 Ft
245/45 R20
103 V FSL M+S XL
103
V
FSL M+S XL
87 989 Ft
245/60 R18
105 H FSL M+S
105
H
FSL M+S
66 990 Ft
255/40 R20
101 H XL
101
H
XL
92 989 Ft
255/45 R20
105 W XL
105
W
XL
113 027 Ft
255/55 R19
111 W DOT21(2021-ben gyártott)
111
W
DOT21(2021-ben gyártott)
59 990 Ft
255/55 R19
111 W FSL M+S XL
111
W
FSL M+S XL
62 989 Ft
275/55 R19
111 V FSL M+S MO
111
V
FSL M+S MO
90 415 Ft

Michelin CrossClimate SUV információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Michelin CrossClimate bármilyen időjárási körülményhez könnyen alkalmazkodik, magába foglalja a nyári és a téli abroncsok legjobb tulajdonságait.

Száraz felületen is rövid a féktávolsága.

Az európai abroncscímkézési rendszerben a legjobb, ’A’ minősítést érte el a nedves tapadási kategóriában.

Three Peak Mountain Snow Flake (3PMSF, „három hegycsúcs hópehely”) tanúsítással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy egész évben használható, még azokban az országokban is, ahol speciális téli felszereltséget írnak elő.

A Michelin CrossClimate abroncs mindemellett rendelkezik a hagyományosnak mondható Michelin abroncsjellemzőkkel: hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes utazást biztosít. Az új abroncs kiegészíti a Michelin nyári és téli abroncskínálatát - huzamosabb ideig tartó télies időszakban és bizonyos körülmények között azonban továbbra is a kifejezetten téli gumiabroncs használata javasolt.

A Michelin CrossClimate abroncsban három technológia egyesül:

Innovatív gumikeverékek: az egyik a futófelületbe kerülő, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetővé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással.

A Michelin fejlesztőinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthető legyen az elveszett energiamennyiség: újgenerációs, szilika-alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a Michelin CrossClimate üzemanyag-fogyasztása csökkent.

Egyedi, V-alakú futómintázat és új, önzáró (3D) lamellák. A változó ferde szögű, V-alakba rendeződő mintázat optimális tapadást tesz lehetővé havas felületen. Az oldalirányú erők ellensúlyozására a futófelület középső részén a gumiblokkok speciális szöget zárnak be. A hosszirányú erők ellensúlyozására a vállzóna blokkjai nagyobb szöget zárnak be.

A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki: a hullámos formájú, különböző vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függőleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet: stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erők hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületű, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk.

Az innovatív technológiák kombinációja, és a vállzónába beépített EverGripTM technológia kitűnő havas felületi tapadást, száraz felületen pedig pontos kormányozhatóságot, valamint hosszú élettartamot tesznek lehetővé. A ferde élű gumiblokkok optimális tapadást, vagyis nagyobb fékhatást biztosítanak száraz útfelületen. Az innovatív futóelemekből mély csatornák épülnek, így az abroncs teljesítménye havas felületen is optimális (vonóerő és fékezés).

Az autósoknak minden nap számítaniuk kell arra, hogy az időjárás megváltozik - eső, hó, hirtelen lehűlés... Sem a sofőrök, sem pedig a jelenleg rendelkezésükre álló műszaki megoldások nem tudnak tökéletes választ adni az időjárás kihívásaira. A Michelin által elvégzett és megrendelt vizsgálatok szerint:

Az európai autósok 65%-a egész évben nyári gumit használ (Németországban, ahol kötelező a téli abroncs használata, ez az arány 20%, míg Franciaországban, ahol hatóságilag nem írják elő a téli abroncs használatát, 76%), azaz veszélyezteti saját biztonságát hideg időben, vagy havas és jeges útfelületen (Forrás: a GfK 2014-es európai közvélemény-kutatása).

Tízből négy európai sofőr azt állítja, hogy az abroncscsere kényelmetlenséget okoz számára, így a lehető legtovább szokta azt halogatni (Ipsos 2014/2015; abroncsvásárlási szokások vizsgálata). Egyesek nem is hajlandóak - vagy nem tudnak - időt/pénzt szánni a téli gumicserére.

A nyári abroncsok teljesítményét nyújtja a nedves és száraz burkolaton való tapadás, hosszú élettartam és üzemanyag-hatékonyság területén, és a téli abroncsokét a vonóerő és fékezés terén olyan felhasználók számára, akik hideg és időnként havas időjárási körülmények között vezetnek. Továbbá egyszerűséget kínál az egész év során csak egy szett abroncs használatával.

  • A merev szerkezetű futófelület hosszú élettartamot biztosít
    A merev szerkezetű futófelület hosszú élettartamot biztosít
  • Az egyedülálló V-alakú mintázat maximális kapaszkodást biztosít havas felületen
    Az egyedülálló V-alakú mintázat maximális kapaszkodást biztosít havas felületen
  • Önzáródó lamellák a száraz fékhatásért
    Önzáródó lamellák a száraz fékhatásért
  • Maximális profilmélységű 3D-s lamellák a hosszan tartó havas vonóerőért
    Maximális profilmélységű 3D-s lamellák a hosszan tartó havas vonóerőért
  • A futófelület kopásával új mintázati csatornák nyílnak meg
    A futófelület kopásával új mintázati csatornák nyílnak meg

Michelin CrossClimate SUV teszt

2019Átlag: 100%; Tesztek száma: 1

További négyévszakos gumi tesztek

Michelin CrossClimate SUV hírek

Michelin Crossclimate  + Mitől jobb?
Michelin Crossclimate + Mitől jobb?
A 2015 márciusában bemutatott Michelin Crossclimate az első olyan új generációs ...

További Michelin négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Michelin információk

MichelinA Michelin prémiumkategóriás márka, Franciaországból származik.

A Michelin kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra, munkagépekre, mezőgazdasági és ipari járművekre.

A kiváló minőségnek köszönhetően sok autógyártó választja elsőszerelésnek, mint pl. BMW, Honda, Porsche, Dodge, Chevrolet, Mercedes, Audi, stb.

A prémium vonalat erősítő Michelin márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

2015-ös éves jelentés szerint a Michelin 170 országban van jelen, 4150 elosztó és szolgáltató központtal. A Michelin 18 országban üzemeltet számszerint 69 gyárat, alkalmazottainak száma világszinten 115ezer fő. Ezekben a gyárakban csak gumiabroncsból 184 millió példány készült 2015-ben. Euróbában 10 Michelin gyár van köztük Magyarországon is, Nyíregyházán. A magyarországi gyárban személyautó, 4x4/SUV és kisteher abroncsok készülnek. A Michelin 2015. évi nettó árbevétele 21,2 milliárd euró összeg volt.

A Michelin története

1889-ben két testvér, André és Edouard Michelin egy nagy emberi és ipari utazásra indult, hogy – a szabadság és a gazdasági fejlődés kulcsát jelentő – modern közlekedési megoldásokat fejlesszen ki. 1891-ben a Michelin kifejleszti az első levehető gumiabroncsot kerékpárokra. Ugyanebben az évben kerékpárversenyen is győz a márka. 1898-ban már megszületett a Michelin baba, melyet a halomban álló gumiabroncsok ihlettek. A Michelin különböző felhasználói kézikönyveket valamint utazási segédleteket/térképeket is jelentetett meg. Az első világháború idején gumiabroncsok helyett repülőgépeket gyártott. 1929-ben feltalálták a pályagumit, mely vasúti közlekedésre volt alkalmas. Az 1935-ben csődöt jelentő Citröen autógyárnak addigra a Michelin már a legnagyobb hitelezője és főrészvényese volt. 1946-ban a Michelin szabadalmat nyújtott be a radiál gumiabroncsra és néhány évvel később már a teherautó abroncs gyártásban is ezt a technológiát alkalmazta. 1965-ben a Michelin megnyitotta az első tesztközpontját Franciaországban, majd később az Államokban és Spanyolországban is (1977). 1978-ban jelent meg az első mezőgazdasági Michelin abroncs, 1981-ben pedig az első repülőgépekre gyártott radiál gumiabroncs, 87-ben pedig az első motorkerékpárokra tervezett radiál.

Versenysport

A Michelin kiváló minőségű, díjnyertes gumiabroncsokat készít mind a verseny-, mind a veterán gépkocsik számára.

1979-ben a Ferrari Michelin abroncsokkal nyerte a futamokat. 2001-től 2007-ig a Forma 1 versenyek beszállítója volt.

Garancia

A Michelin gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.