Pirelli W240 Sottozero II

Pirelli W240 Sottozero II

Méret Ár 
215/45 R18
93 V FSL M+S MO XL
93
V
FSL M+S MO XL
76 007 Ft
225/40 R18
92 V * FSL M+S RFT XL
92
V
* FSL M+S RFT XL
58 990 Ft
225/45 R18
95 V * FSL M+S RFT XL
95
V
* FSL M+S RFT XL
74 066 Ft
235/35 R19
87 V M+S N1
87
V
M+S N1
98 897 Ft
235/40 R18
91 V FSL M+S N2
91
V
FSL M+S N2
79 690 Ft
235/40 R19
92 V FSL M+S N0
92
V
FSL M+S N0
97 578 Ft
235/50 R17
96 V FSL M+S N0
96
V
FSL M+S N0
63 990 Ft
245/35 R18
92 V FSL M+S RFT XL
92
V
FSL M+S RFT XL
136 990 Ft
245/35 R19
93 V AR FSL M+S XL
93
V
AR FSL M+S XL
108 543 Ft
245/35 R20
91 V FSL M+S N0
91
V
FSL M+S N0
152 227 Ft
245/35 R20
95 V FSL M+S RFT XL
95
V
FSL M+S RFT XL
219 321 Ft
245/40 R20
99 V * FSL M+S RFT XL
99
V
* FSL M+S RFT XL
157 594 Ft
255/35 R19
96 V FSL M+S MO XL
96
V
FSL M+S MO XL
98 873 Ft
255/40 R18
99 V M+S MO XL
99
V
M+S MO XL
79 445 Ft
255/40 R20
101 V FSL M+S N1 XL
101
V
FSL M+S N1 XL
120 679 Ft
255/45 R19
100 V FSL M+S N0
100
V
FSL M+S N0
101 258 Ft
265/35 R21
101 W A7A FSL M+S XL
101
W
A7A FSL M+S XL
213 867 Ft
265/45 R18
101 V FSL M+S N0
101
V
FSL M+S N0
105 851 Ft
275/30 R20
97 V FSL M+S RFT XL
97
V
FSL M+S RFT XL
195 664 Ft
275/35 R20
102 V * FSL M+S RFT XL
102
V
* FSL M+S RFT XL
196 021 Ft
275/45 R18
103 V FSL M+S N0
103
V
FSL M+S N0
155 746 Ft
285/30 R19
98 V FSL M+S MO XL
98
V
FSL M+S MO XL
117 494 Ft
295/30 R19
100 V M+S N1 XL
100
V
M+S N1 XL
140 346 Ft
295/30 R20
97 V FSL M+S N0
97
V
FSL M+S N0
179 360 Ft
295/35 R19
104 V M+S MO XL
104
V
M+S MO XL
125 101 Ft

Pirelli W240 Sottozero II információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

Ideális választás luxus autókhoz, sportautókhoz, prémium szedánokhoz és középkategóriás autókhoz.

Kiegyenlített, sportos teljesítmény, nagyszerű vonóerő és fékteljesítmény.

Az időjárási viszonyok fokozott kiszámíthatatlansága, a havas helyett száraz időszakok, valamint a tél végére és az ősz elejére jellemző hirtelen erős esőzések olyan sokoldalú abroncsok kifejlesztését igényelték, melyek nem csak havon és jégen, de nedves és latyakos, valamint 7 fok alatti, az útfelületet és a gumi viselkedését is befolyásoló hőmérsékleten is garantálják a biztonságot. A Sottozero II modern, aszimmetrikus mintázata és futófelületi keveréke ezeknek a kihívásoknak megfelelően lett kifejlesztve.

  • A szabadalmaztatott I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) technológia segítségével az abroncs teljesítménye javult száraz és nedves körülmények között is. Extrém helyzetekben is biztonságérzetet ad, valamint csökkenti a fékutat. (ábra 1.)

  • Az aszimmetrikus futófelületi mintázat eltérő tervezésű külső területe biztonságos kezelhetőséget nyújt vizes útszakaszon és fokozott vezethetőséget száraz útburkolaton. Míg a mintázat belső területe jobb tapadást tesz lehetővé havas úton, és komfortosabbá teszi a gumiabroncsot. (ábra 2.)

  • Új hőmérséklet-dinamikus futófelületi mintázat (TDC), hogy a vezetési élmény biztonságos legyen őszi és téli időjárási körülmények között.

Az új Pirelli mintázat az innovatív technológiai áttörések alkalmazásának köszönhetően biztonságos és környezetbarát, ami nem csak havas vagy jeges, de nedves, latyakos, illetve a téli szezonban jellemző fagyott felületeken is kiváló teljesítményt és megbízhatóságot garantál.

  • I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) technológia (ábra 1.)
    I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) technológia (ábra 1.)
  • Az aszimmetrikus futófelületi mintázat funkcionális külső és belső területe (ábra 2.)
    Az aszimmetrikus futófelületi mintázat funkcionális külső és belső területe (ábra 2.)

Pirelli W240 Sottozero II teszt

2011Átlag: 88%; Tesztek száma: 2

További téli gumi tesztek

További Pirelli téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.