Uniroyal MS Plus 77

Uniroyal MS Plus 77

MéretÁr 
145/70 R1312 070 Ft-tól
155/70 R1311 742 Ft-tól
155/80 R1312 857 Ft-tól
165/65 R1313 639 Ft-tól
165/70 R1312 783 Ft-tól
165/70 R1413 903 Ft-tól
175/65 R1413 894 Ft-tól
175/65 R1515 138 Ft-tól
175/70 R1314 183 Ft-tól
175/70 R1415 437 Ft-tól
185/60 R1414 947 Ft-tól
185/60 R1515 672 Ft-tól
185/65 R1415 331 Ft-tól
185/65 R1517 826 Ft-tól
185/70 R1417 823 Ft-tól
195/50 R1518 308 Ft-tól
195/55 R1521 852 Ft-tól
195/55 R1624 094 Ft-tól
195/60 R1518 368 Ft-tól
195/60 R1624 258 Ft-tól
195/65 R1514 990 Ft-tól
205/55 R1621 990 Ft-tól
215/55 R1629 113 Ft-tól
215/60 R1628 853 Ft-tól
225/40 R1835 837 Ft-tól
225/45 R1730 991 Ft-tól
225/50 R1734 512 Ft-tól
225/55 R1738 294 Ft-tól
225/65 R1739 054 Ft-tól
225/70 R1635 363 Ft-tól
235/45 R1741 359 Ft-tól
245/40 R1842 000 Ft-tól
245/70 R1637 699 Ft-tól
255/35 R1954 423 Ft-tól

Uniroyal MS Plus 77 információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

Középkategóriás gépjárművek és városi kompakt autók számára kifejlesztett téli gumiabroncs.

A sokak által esőgumiként ismert Uniroyal széles futófelületi barázdái - elődjéhez képest - több vizet képesek kiszorítani, ezzel optimalizálva a gumiabroncs érintkezési felületét az úttal, mely nagyobb biztonságot nyújt nedves körülmények között. (ábra 1.)

A speciális esőgumi vegyület fokozza a tapadást az úton, míg a nagy, merev vállblokkok csökkentik a deformitást kanyarodáskor. Ez a két tulajdonság javítja a kezelhetőséget, különösen kanyarodáskor nedves úton. (ábra 2.)

A nagy lamellasűrűség kiváló tapadást eredményez havas útfelületen is. (ábra 3.)

  • Megnövelt biztonság aquaplaning ellen (ábra 1.)
    Megnövelt biztonság aquaplaning ellen (ábra 1.)
  • Jobb kezelhetőség nedves felületen (ábra 2.)
    Jobb kezelhetőség nedves felületen (ábra 2.)
  • Nagyon jó tapadás havon (ábra 3.)
    Nagyon jó tapadás havon (ábra 3.)

Uniroyal MS Plus 77 teszt

További téli gumi tesztek

További Uniroyal téli gumik

Uniroyal információk

UniroyalAz Uniroyal a Continental csoport sportos, közép kategóriás márkája, Belguimból származik.

Az Uniroyal kínálata

Az Uniroyal gumik nagyon fejlett gyártási technológiával készülnek, fejlesztésüknél különösen a vizes, csúszós útfelületen nyújtott teljesítményre figyelnek oda.

Palettáján a sportos “esőgumik” mellett megtalálhatók a 4x4/SUV és kisteher gumiabroncsok is.

Gazdasági adatok

Az Uniroyal gumiabroncsok a Continental gyáraiban készülnek.

A Continental csoporthoz tartozó termékek 5 földrészen, 19 országban, 54 gyárban megközelítőleg 35 400 alkalmazott munkájával készülnek. 2014-ben a Continental vállalatcsoport forgalma meghaladta a 34,5 milliárd eurót.

Tulajdonos

1979 óta az Uniroyal a Continental-konszern ismert európai márkája, ilyen néven azonban Észak-Amerikában is találkozhatunk vele, ahol azonban a Michelinhez tartozik – a márkajelölés is más. A két Uniroyal tehát teljesen független egymástól.

A történet az 1980-as évekre nyúlik viszsza, amikor a Michelin felvásárolta a BF Goodrich amerikai gumiabroncsgyártó céget, melyhez az Uniroyal márka akkoriban tartozott. 1979-ben azonban a Continental már megszerezte az Uniroyal név használati jogát a világ összes kontinensén – kivéve Észak-Amerikát.

Az Uniroyal története

1868-ban egy Oscar Englebert nevű veterán belga tüzértiszt gumiáru boltot nyitott Liège városában, a Place aux Chevaux közelében. Az ötlet megelőzte a korát. Lassan indult be az üzlet, ezért Engelbert a fennmaradás érdekében úgy döntött, hogy nyit egy papírárukkal foglalkozó kereskedelmi egységet is. Türelme néhány évvel később meghozta a kívánt eredményt, mikor hirtelen fellendült az igény a gumitermékek iránt.

Englebert nem habozott kihasználni a helyzetet. Bevonta a vállalkozásába testvérét, Gabrielt is, aki képzett mérnök volt. A munkát megosztották egymás között; Gabriel felelt az összes műszaki vonatkozású dologért, míg Oscar csak a szervezési és forgalmazási tevékenységekkel foglalkozott. Gabriel azonban nem sokkal ezután meghalt. A helyébe Oscar fia, Oscar Englebert Junior lépett, aki akkor még csak zöldfülű tanuló volt. Ráadásul Oscar Juniornak fel kellett készülnie arra is, hogy átvegye a vállalat vezetését apjától, akinek egészsége rohamosan hanyatlott.

1877-ben nyílt meg a családi vállalat első gumigyára. Gumitermékek széles skáláját állították elő a babáktól kezdve, a cipőkön át, egészen a bányászati szállítószalagokig, melyek később egészen a kongói szénbányákig jutottak el. Engleberték 1894-ben kezdtek gumiabroncsokkal kísérletezni, először kerékpárok és lovaskocsik számára. A vállalat – a Benelux-államokban elsőként, de Európában az iparágban tevékenykedő sok más céget is megelőzve – 1898-ban állította elő első kerékpárabroncs-modelljeit, melyeket hamarosan személygépjármű-abroncsok követtek.

A liège-i gyárat abban az időben vicceskedve „háremként” emlegették, mert alkalmazottainak többsége nő volt. Ez a munkaerő azonban kiváló munkát végzett; nemcsak a vállalat saját márkás abroncsait gyártották, de a német Continental vállalat különleges rendelésére is készítettek abroncsokat.

Idővel folytatódott a családi hagyomány. A vállalathoz csatlakozott Georges Englebert, Oscar Junior fia. Georges segítségével a vállalat 1919-ben Kölnben kiskereskedelmi üzletet, 1929-ben pedig Aachenben új gyárat nyitott. A II. világháború alatt az üzemet lebombázták a szövetségesek, de 1946-ban újjáépült, és ismét megkezdte a termelést. Az Englebert vállalat volt az első olyan Németországban működő cég, amely a háború után megkezdte az abroncsgyártást. Nagy-Britanniában és Franciaországban is tartottak fenn gyárakat, nem sokkal később pedig Luxemburgban és Törökországban nyitottak új üzemeket. 1948-tól kezdték gyártani az új, alacsony levegőnyomású Volumax abroncsokat.

1958-ban az Engelbert család együttműködésbe kezdett az amerikai US Rubber vállalattal, és ennek következtében a világ harmadik legnagyobb abroncsgyártójává lépett elő. Így született az Uniroyal-Englebert márka. A vállalat 70.000 alkalmazottja naponta összesen 170.000 abroncsot állított elő. Azonban gyártottak sok más gumiterméket is, így például tűzoltótömlőket, úszósapkákat, golflabdákat. 1967-ben született meg a végleges döntés arról, hogy a márka neve ezentúl Uniroyal lesz. Két évvel később a vállalat piacra dobta első „esőabroncsát”, a Rallye 180-at. Ez volt az első olyan modell, amelyet a jellegzetes esernyő szimbólummal láttak el. Ez a mai napig az Uniroyal logója.

1991-ben a vállalat előállt az első forgásirányos, V alakú futófelületi mintázattal ellátott abronccsal, az RTT-1 modellel. Kialakításának köszönhetően az abroncs gyorsan elvezeti a vizet, így rendkívül nagy védelmet biztosít a vízre felúszással szemben. Később a 2001-ben kialakított új arculati stratégiával összhangban valamennyi Uniroyal abroncsot V alakú futófelületi mintázattal láttak el.

1994-ben - már a Continental konszern tagjaként - újabb áttörést jelentő termék került forgalomba, az Uniroyal MS Plus 44 abroncs, amely a fogyasztói összehasonlító teszteken számos sikerrel öregbítette a márka hírnevét pont úgy, mint az 1995-ben bemutatott Rallye 580 nyári modell.

Az Uniroyal jelenleg a Quality piaci szegmens nagyra becsült márkája, és a legtöbb autósnak ez a név jut eszébe, ha meghallja az „esőabroncs” kifejezést. A márkát szimbolizáló esernyő önmagáért beszél.

Motorsport

Englebert a termékei népszerűsítésére is nagy hangsúlyt fektetett, és elkezdett komoly összegeket fektetni az autóversenyzésbe. Vállalata hírnevét nagyban emelte, hogy a Le Mans-i 24 órás futam győztese Englebert abroncsokat használt, amelyek egyetlen csere nélkül röpítették a diadalig. A két háború között és a II. világháború után a belga abroncsokat olyan hírességek használták, mint Stuck, Nuvolari és Fangio, Enzo Ferrari pedig ezekkel szerelte fel Formula 1-es versenyautóit.

Garancia

Az Uniroyal gumiabroncsokra a gyártó a gyártástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.