Dunlop Winter Sport 5 215/45 R17

Dunlop Winter Sport 5

215/45 R17
91 (615 kg/kerék)
V (240 km/óra)
M+S MFS XL
téli személyautó
C
B
69
50 415 Ft / db

Készlet: 0

Dunlop Winter Sport 5 egyéb méretek

MéretÁr 
195/45 R1633 832 Ft-tólVásárlás
195/55 R1533 437 Ft-tólVásárlás
195/55 R1634 863 Ft-tólVásárlás
195/65 R1525 275 Ft-tólVásárlás
205/50 R1739 913 Ft-tólVásárlás
205/55 R1629 945 Ft-tólVásárlás
205/55 R1750 680 Ft-tólVásárlás
205/60 R1631 627 Ft-tólVásárlás
215/45 R1854 046 Ft-tólVásárlás
215/50 R1746 141 Ft-tólVásárlás
215/55 R1640 570 Ft-tólVásárlás
215/55 R1749 642 Ft-tólVásárlás
215/60 R1639 402 Ft-tólVásárlás
215/65 R1634 990 Ft-tólVásárlás
225/40 R1846 141 Ft-tólVásárlás
225/45 R1742 123 Ft-tólVásárlás
225/50 R1741 737 Ft-tólVásárlás
225/55 R1640 442 Ft-tólVásárlás
235/45 R1757 675 Ft-tólVásárlás
235/45 R1856 122 Ft-tólVásárlás
235/50 R1862 207 Ft-tólVásárlás
235/55 R1753 006 Ft-tólVásárlás
245/40 R1853 272 Ft-tólVásárlás
245/40 R1993 705 Ft-tólVásárlás
245/45 R1761 692 Ft-tólVásárlás
245/45 R1858 456 Ft-tólVásárlás
255/45 R1868 952 Ft-tólVásárlás
275/35 R19105 112 Ft-tólVásárlás
295/35 R2199 275 Ft-tólVásárlás

Dunlop Winter Sport 5 információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A 2015/2016-os téli szezon egyik újdonsága a Dunlop Winter Sport 5. Ez a gumiabroncs nagy teljesítményű és SUV autókra lett kifejlesztve.

A fejlesztés célja volt, hogy a váratlan akadályt jelentő téli utakon is biztos tapadást nyújtson.

  • Még több blokk = Még jobb teljesítmény hóval fedett utakon (1.ábra)

  • Szögben álló középponti lamellák = Kiváló oldalirányú tapadás csúszós felületeken (2.ábra)

  • Megnövelt mélységű árkok = Vízen felúszással szembeni védelem (víz és latyak esetén) (3.ábra)

  • Optimalizált abroncs-szerkezet = Jobb üzemanyag-hatékonyság (4.ábra)

A Dunlop Winter Sport 5 kimagasló téli kormányozhatóságot és fékhatást biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára. A továbbfejlesztett futófelület és az intenzív tapadást biztosító gumiabroncs keverék együttese havas, jeges, nedves és száraz felületen is optimális irányíthatóságot biztosít, szem előtt tartva az üzemanyag takarékosságot.

  • Optimalizált abroncsszerkezet (4.ábra)
    Optimalizált abroncsszerkezet (4.ábra)
  • Megnövelt mélységű árkok (3.ábra)
    Megnövelt mélységű árkok (3.ábra)
  • Szögben álló középponti lamellák (2.ábra)
    Szögben álló középponti lamellák (2.ábra)
  • Még több blokk (1.ábra)
    Még több blokk (1.ábra)

Dunlop Winter Sport 5 teszt

További téli gumi tesztek

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.